news-details

کورونا وائرس کا بڑھتا ہوا خطرہ، پنجاب میں گھر گھرکورونا ویکسینیشن مہم شروع کرنے کا فیصلہ

لاہور:(ھفتہ: 24 جولائي 2021) پنجاب حکومت نے کورونا کیسز میں اضافے کے پیش نظر کورونا ویکسین لگانے کی خصوصی مہم چلانے کا فیصلہ کرلیا ، مہم 26جولائی سے 10اگست تک جاری رہے گی۔ تفصیلات کے مطابق کورونا وائرس کے بڑھتے خطرہ کے پیش نظر پنجاب کے 5 بڑے شہروں میں کورونا ویکسین لگانے کی خصوصی مہم چلانے کا فیصلہ کرلیا گیا، لاہور، فیصل آباد، راولپنڈی، گوجرانوالہ،ملتان میں مہم چلائی جائےگی اور یہ مہم 26جولائی سے10اگست تک جاری رہےگی۔


عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ خصوصی مہم کےدوران موبائل ٹیمیں شہریوں کوویکسین لگائیں گی جبکہ ٹیمیں مارکیٹوں اوربازاروں میں جاکر دکانداروں سمیت اسپتالوں میں مریضوں ، ان کے تیمارداروں کوویکسین لگائی جائےگی۔ وزیراعلیٰ پنجاب نے خصوصی مہم کو کامیاب بنانے کیلئے انتظامیہ کو متحرک کردار ادا کرنے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا کہ کورونا کی چوتھی لہرکا پھیلاؤ روکنے کیلئے ویکسی نیشن ضروری ہے، شہری ویکسین لگواکرکوروناسےمحفوظ رہ سکتےہیں۔


انھوں نے شہریوں سےاپیل کی ویکسین لگوائیں،ایس اوپیزپربھی عمل کریں، کوروناویکسی نیشن کی خصوصی مہم کی خودنگرانی کروں گا، شہریوں کے تعاون سے ویکسی نیشن کا ہدف حاصل کریں گے۔ دوسری جانب ڈاکٹر یاسمین راشد نے گھر گھرکورونا ویکسینیشن مہم شروع کرنے کے معاملے پر کہا کہ 14اگست تک لاہور، فیصل آباد، گوجرانوالہ، ملتان کی 18سال سے زائد عمر کی 40 فیصد آبادی اور راولپنڈی کی 70فیصد آبادی کو ویکسین لگانے کا ہدف دیا ہے۔